DAG 13 (8-12-2016) Etosha - Tsumeb(250 km) - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van Jans en Jose - WaarBenJij.nu DAG 13 (8-12-2016) Etosha - Tsumeb(250 km) - Reisverslag uit Okaukuejo, Namibië van Jans en Jose - WaarBenJij.nu

DAG 13 (8-12-2016) Etosha - Tsumeb(250 km)

Door: Jans en Jose

Blijf op de hoogte en volg Jans en Jose

09 December 2016 | Namibië, Okaukuejo

's Morgens vroeg uit de veren. De dieren in het Etosha park zitten op ons te wachten.
Maar, de stroom is uitgevallen en er is ook geen water. Tot overmaat van ramp hebben we ook nog een lekke band, de derde. Vanwege de stroomuitval kan de band niet worden gerepareerd. We hebben 2 reservebanden bij ons. Dat is dus geen luxe.
We hebben de hele dag de tijd om het prachtige park te verkennen. Met onze eigen auto gaan we op zoek naar de zwarte neushoorn en de impala’s.
We zien grote kudden zebra's, een cheetah, giraffes, hele aparte vogels, en uiteindellijk ook nog een aantal neushoorns. Het is geweldig om dit mee te maken.
Aan het einde van de dag verlaten we het park en rijden naar uw accommodatie !Uris Safari Lodge nabij Tsumeb. Het is een schitterende lodge die midden in de rimboe ligt. We moeten over een toegangsweg van 12 km naar de lodge rijden.

• 09 December 2016 - 11:59

Rieks En Derktje:

Wat een prachtige dieren. Echt genieten. Gr Rieks en Derktje.

• 09 December 2016 - 21:36

Lammert En Fina:

We sluiten ons helemaal aan bij de positieve opmerking van Rieks en Derktje. Gr. L en F.

• 14 December 2016 - 06:53

Marleen:

Wauw. Wat een mooie foto's ook zeg...