Dag 1; Vertrek op 26 november 2017 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jans en Jose - WaarBenJij.nu Dag 1; Vertrek op 26 november 2017 - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Jans en Jose - WaarBenJij.nu

Dag 1; Vertrek op 26 november 2017

Door: Jans

Blijf op de hoogte en volg Jans en Jose

26 November 2016 | Nederland, Rotterdam

Vanmiddag om half 5 vertrekken we vanaf Schiphol via Frankfurt naar Windhoek in Namibie voor een avontuurlijke vakantie. We gaan rondtoeren met een grote 4WD van hotel/lodge naar het volgende vooraf geboekte hotel/lodge.
We houden jullie op de hoogte van onze belevenissen.
We kunnen waarschijnlijk niet elke dag berichten omdat er niet overal Wifi beschikbaar is.

• 26 November 2016 - 10:53

Petra:

Een hele fijne en avontuurlijke reis toegewenst! Liefs van ons 3-en!

• 26 November 2016 - 11:02

Bert En Nesta :

Beste José en Jans. We wensen jullie een hele goede vakantie. Geniet ervan en een behouden terugkomst. Nesta en Bert

• 26 November 2016 - 16:32

Willie:

Heel veel plezier toegewenst op deze avontuurlijke vakantie!

Groetjes van Willie

• 28 November 2016 - 08:54

Marina:

Als jullie reis net zo mooi wordt als die van mij, zowel toen naar Namibië als nu mijn fantastische reis nu door Myanmar. Ben net weer terug van mijn 3-daagse trekking en zit nu bij Inle lake. Ruim 50 km bergop bergaf gelopen bij wisselende temperaturen. Geen voeten meer over en kramp in kuiten en scheenbeen, maar het was een super mooie trip. Ben benieuwd naar jullie avonturen. Lieve groet van Marina