DAG 3 (28-11-2016) Gravel roads - Reisverslag uit Gochas, Namibië van Jans en Jose - WaarBenJij.nu DAG 3 (28-11-2016) Gravel roads - Reisverslag uit Gochas, Namibië van Jans en Jose - WaarBenJij.nu

DAG 3 (28-11-2016) Gravel roads

Door: Jans

Blijf op de hoogte en volg Jans en Jose

28 November 2016 | Namibië, Gochas

De dag begint een beetje slecht. Er is geen water, omdat de waterleiding in de straat is gesprongen. We stoffen ons af en gaan aan het ontbijt.
We verlaten Windhoek en rijden naar het zuiden richting Stampriet. We kiezen de alternatieve, mooie route. We moeten zo'n 300 km overbruggen. Het grootste gedeelte van de route gaat over onverharde wegen. Je komt er amper een auto tegen. 80 km per uur rijden is geen probleem omdat de weg wonderenswel goed is.
Je rijdt door een apart maar indrukwekkend landschap. Je ziet onderweg grote vogelnesten in bomen, heel apart. Het is bloedheet, zo'n 40 graden.
Uiteindelijk komen we aan in een leuke lodge. We nemen een duik in het zwembad en genieten daarna van een heerlijke maaltijd.

• 28 November 2016 - 20:59

Pam:

Veel plezier! Lekker warm daar.
    Xxx van ons

• 28 November 2016 - 21:30

Iris:

Hoi Jose,
    Wat leuk om weer een reisverslag te lezen van jullie! Heel veel plezier! Afrika is geweldig :)
    Groetjes Iris