woensdag 27 december: Islita - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Jans en Jose - WaarBenJij.nu woensdag 27 december: Islita - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Jans en Jose - WaarBenJij.nu

woensdag 27 december: Islita

Blijf op de hoogte en volg Jans en Jose

27 December 2017 | Costa Rica, Sámara

We toeren langs de heuvelachtige en mooie kust over onverharde wegen naar Islita, een dorpje ca 26 km verder. Bij Playa de Islita drinken we in een beachbar een kopje koffie en een koele kokosnoot . Boven de zee zien we de pelikanen foureren. De omgeving is heuvelig en mooi. Op de terugweg gaan we onder de palmbomen van een strand zitten. Hier worden we eerst verrast door 2 muzikanten. Naast ons zit een oudere Costaricaanse oma die een praatje met ons maakt terwijl de hele familie in zee is. We krijgen van haar een Costa Ricaanse lekkernij aangeboden , een bananenblad gevuld met kruidige rijst en kip, verrukkelijk! Morgen trekken we weer verder, maar vanavond gaan we nog een keer heerlijk eten op het strand.