Manuel Antonio National Park - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Jans en Jose - WaarBenJij.nu Manuel Antonio National Park - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Jans en Jose - WaarBenJij.nu

Manuel Antonio National Park

Blijf op de hoogte en volg Jans en Jose

29 December 2017 | Costa Rica, Quepos

We bezoeken het Manuel Antonio National Park. Is bijzonder vanwege zijn ligging direct aan zee, waardoor dichte jungle en prachtige stranden in één park te vinden zijn. Manuel Antonio is dé plek in Costa Rica om doodshoofdaapjes te zien. Helaas is het ook zeer commercieel; het Parque Manuel Antonio wordt zeer druk bezocht. Bij binnenkomst staan rijen voor de kassa, waarbij de loco’s water en kokosnoten aanprijzen. Ondanks de drukte zien we allerlei dieren waaronder natuurlijk de kapucijnaapjes. Tevens wandelen we naar een kleine baai met wit zand en waar het water jadekleurig is. Er is ook een klein koraalrif.
Morgen rijden we terug naar San Jose.

• 30 December 2017 - 11:18

Frouwke:

Hoi Jans en José ,dank weer voor het delen van jullie geweldig mooie vakantie ! Een heerlijk klimaat, prachtige natuur en een bijzondere reis ! Alvast een heel goede reis terug en tot ziens in 2018 !! Met een warme groet van Roel en Frouwke .