DAG 4 (29-11-2016) Gochas - Fish River Canyon(490 - Reisverslag uit Ai-Ais, Namibië van Jans en Jose - WaarBenJij.nu DAG 4 (29-11-2016) Gochas - Fish River Canyon(490 - Reisverslag uit Ai-Ais, Namibië van Jans en Jose - WaarBenJij.nu

DAG 4 (29-11-2016) Gochas - Fish River Canyon(490

Door: Jose

Blijf op de hoogte en volg Jans en Jose

02 December 2016 | Namibië, Ai-Ais

Via een weidswoestijn landschap met op de achtergrond de rode Kalahari duinen rijden we naar Keetmanshoop. Vandaar verder door een zeer afwisselend landschap van woestijn .....vulkanische rotsformaties met een bos van kokerbomenen (Quiver Tree Forest)en de droge savanne. We zien een struisvogel....een groepje springbokken....een gemsbok....Kaapse grondeekhoorns en Kaapse klipdassen. Komen midden in de woestijn een stuwdam tegen met daarachter een grote wijngaard en annanasplantage. Een spectaculaire weg tussen de rotsformaties van de Fish River Canyon leidt ons naar de lodge welke verrassend ligt in een groene oase
Ai-Ais Hot Springs Resort(Fish River Canyon).